GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

GAP Turları Tatil Home güvencesi ile problemsiz bir GAP turuna hazırlanın! Profesyonel dinlence danışmanlarımız ve deneyimli ekibimizle neşeli bir tuğra çıkın!

Sabah otelde alacağımıza berrak büfe kahvaltımızın ardından ilginç mimari mimarisıyla öne çıhun Dara Antika Kentine yöneliyoruz. In evleri, mezarları, kiliseleri ile talih sarnıçları ve yerin şeşnda mevcut kamu beyninde zindan olarak tabir edilen antika kentle büyüleneceğimiz yer bizlere Selçuk’taki Efes Antika Kentini hatıramsatacaktır. Burada alacağımız bilgiler ve fotoğraflarımızın peşi sıra vereceğimiz molada Köye has naneli ayranlarımızı içerek dinlenme okazyonı buluyoruz, Peşi sıra öğle yiyecekğimizi alacağımız çöldeki bir vaha’yı andıran ve Çağçağ deresinin kaynağı olan Beyazsu mesire düzına geçiyoruz, burada ayaklarımızı ilgisiz suya sokup dinlenme ve tekrar burada yetieğlenceli alabalıkları, ve ya ızgara çeşitlerinden oluşan menülerimizi kırmızııyoruz, her ne denli bırakmak istemesek de Beyazsu’yu geride buzakıp Midyat’a Gerçek yola çıkıyoruz.

Gap turlarından en oflaz şekilde anlamak bâtınin hordaki önerilere özen etmenizde kâr vardır:

GAP turu çekimınızı geçirmek, ekstra hizmetler ve dolaşma fiyatları üzerine fen yapmak karınin tatil danışmanlarımızı arayın.

This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed veri.

GAP turu fırsatları ile Gün doğusu ve Güneydoğu’nun çağları aşan güzelliğine ve evvelin zenginliklerine Gap rezervasyon hayran olacağınız bir dinlenme sizi bekliyor. En uygun yükselmek ve taksit puntı ile bu görkemli turu kaçırmayın!

Pozantı’da verdiğimiz kahvaltı molasının peşi sıra Tarsus’a ulaşıyor ve GAP turu izlenceımızın ilk durağına kademımızı atıyoruz.

Süleyman Cami görülecek duraklar oluyor. Diyarbakır'ın yetiştirdiği önemli kalem ve şairlerimiz Aydınlık Götembel ve Cahit Sıtkı Tarancı'nın müze haline getirilmiş evlerini de görüşme edebilirsiniz. Meryem Asıl Süryani Kilisesi ve Diyarbakır Şehir Surları ve Kapıları da Diyarbakır turumuzun son durakları olacak.

GAP turları ile 6. güneş izlenceımıza enfes bir Mardin kahvaltısıyla başlıyor; arkası sıra Süryani cemaatinin merkezlerinden biri olan Dayrülzafer Manastırlarının eşsiz mimarisini müşterek inceliyoruz. Sonrasında çarkıt Mardin’i gezmeye kafalıyor, PTT Binası ve Şehidiye Camiini görüp şehrin zamanı çarşılarından ve Abbaraların karıninden yürüyerek Mardin Yüce Camii ve Latifiye Camiini ziyaret ediyoruz.

GAP Turları Dinlenme Home güvencesi ile problemsiz bir GAP turuna hazırlanın! Hevesli tatil danışmanlarımız ve tecrübeli ekibimizle neşeli bir tuğra çıkın!

1991 seneından bu yana Türk turizminin ve tatilseverlerin hizmetinde olan Valstur, 2011 senesinde kurumsal kimliğini ve altyapısını yenileyerek, yapmış başüstüneğu teknolojik yatırımlar yardımıyla müşterilerine kredili,hızlı ve basitçe rezervasyon imkanı sunmaktadır. Devamını oku

Mezopotamya coğrafyasının hoppadak kuzeyinde taraf meydan Güneydoğu Rum’nun bütün gizemlerini keşfetme şansını GAP turu ile bulacak, görmüş geçirmiş tur rehberlerimizin paylaşacağı bilgilerle bölgenin otantik güzelliklerini elan yakından teşhisyacaksınız.

Sitemizden bir hediye aralığı  belirleyerek bu talebinize mütenasip olan dolaşma programlarının listelenmesini sağlayabilirsiniz. Sonunda klasik GAP turu programları evet da daha uzun devam eden dolaşma programları dâhilin bütçenize birebir olanları tercih ika şansına sahip olacaksınız.

Bütçenize, dinlence anlayışınıza ve nispet alanlarınıza gereğince düzenlediğimiz GAP turları ile Dinlence Home GAP Turları ailesi olarak sizlere her ahit organize ettiğinız tatili binnetice deneyimleme şansı sunuyor, konforlu erişim ve konaklama imkanları, bölgeyi tanılamayan dolaşma rehberlerimiz, kişiye ve gruba özel dolaşma programlarımızla standartları aşan bir tatil vadediyoruz.